GERİ DÖN




GERİ DÖN (22 Şubat 2019)


Gittin…
     Sen gideli
          Tam beş yıl oldu…

Sen gittin,
         Ardından
              Tüm çiçekler soldu…

Aradım seni her yerde…
               Girdiğim her yol,
                     Bana “çıkmaz” oldu…

“Neredesin?” diye haykırdım!
                     Duyduğum tek şey,
                            Kendi sesim oldu…

Gözlerin… Onlar ki,
            Beni umuda götüren,
                                En güzel yoldu…

Hani sen gittin ya, çiçeğim!
                         Senden sonra…
                           “Geleceğim”
                             “Geçmişe”
                              “Özlemle” doldu…

“GERİ DÖN!”
Kalmadı hiçbir hatıra senden…
                                        Hepsi,
                                          Teker
                                            Teker,
                                           Yok oldu…

Korkuyorum…
           Anla beni,
              “Seni unutmak”
                    En büyük “korkum” oldu…

Okula gidiyor arkadaşların,
             Birer birer büyüdüler…
                         Hepsi, bir başka oldu…

Sen hâlâ “dörtsün” çiçeğim!
                 Gidip “toprak” oldun…
        Adını yaşatmaksa tek gâyem oldu…

Gittin…
     Sen gideli
          Tam beş yıl oldu…

Ve sen gittin,
           Ardından
                Tüm çiçekler soldu…


Mazharî

Yorumlar