MÜCELLA




MÜCELLA (30 Eylül 2020)

Bakma bana öyle!
  Söyle, sen tam olarak nesin?
                        Ben bilemedim seni,
              Yoksa sen aldığım nefes misin?

Söyle de bileyim ne olur!
   Sen mısralarımdaki hecelerim misin?
             Hüzün müsün, hasret mi, aşk mı?
      Yoksa bitmek bilmeyen gecelerim misin?

Dört bir yanım sarılı benim, Mücella!
   Mekânları aşıp da yanıma gelmez misin?
                  Gelmiyorsan bari al beni yanına
              Zaman sensiz işlemez bilmez misin?

Tükendi her mefhum... Eridi her mânâ!
   Ben meftunum sana, hâlâ görmez misin?
      Sönmedi henüz gönlümde yaktığın ateş
         Bir tebessüm edip de söndürmez misin?

Yaklaştıkça uzaklaşıyorsun benden…
   Bilemedim ki seni, âhu musun, nesin?
   Uçsuz fezayı gördüm ben gözlerinden,
     Yoksa sen “sonsuza” olan özlemim misin?

      Bakma sen bana, bir divaneyim ben
      Tek bir soru sorsam, cevap verir misin?
         Yıllar geçti Mücella, söyle ne olur!

                       İçinde miyim? 
                  Yoksa içimde misin?

Mazharî

Yorumlar